§ 15. Regulamin organizacyjny
1.Do zadań administracyjnych sekretarza szkoły należy:
1) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;
2) organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno- konserwatorskiego;
3) planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i
terenów w czystości;
4) organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynkach i na terenie szkoły;
5) prowadzenie ewidencji, analizy i kontroli faktur za dostawę mediów, zlecane usługi,
zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów
eksploatacyjnych, itp.;
6) przygotowywanie umów wynajmu pomieszczeń szkolnych;
7) prowadzenie rejestru wszystkich umów najmu;
8) przekazywanie do księgowości wszystkich otrzymanych od podmiotów zewnętrznych
not obciążeniowych, faktur wystawianych najemcom na podstawie zawartych umów ,
dokumentów przyjęcia i obrotu środkami trwałymi;
9) prowadzenie rozliczeń z użytkownikami wynajmującymi pomieszczenia szkolne za
zużyte media i materiały;
10)prowadzenie comiesięcznych i rocznych rozliczeń czasu pracy pracowników
administracji i obsługi;
11) sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników obsługi;
12) planowanie i zakup środków piśmiennych na potrzeby administracji ( papier, tonery,
druki, znaczki) oraz prowadzenie ich ewidencji i rozchodu;
13)ewidencjonowanie, znakowanie stanu inwentarza biurowego i wyposażenia
wszystkich pomieszczeń;
14)planowanie i zakup środków ochrony indywidualnej, odzieży ochronnej oraz
prowadzenie ewidencji i rozchodu;
15) dokonywanie kontroli wewnętrznej;
16) przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum;
17) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego;
18) realizacja obowiązku podatkowego szkoły z zakresie podatku od nieruchomości;
§ 21. Regulamin organizacyjny
1. Obowiązki Sekretarza szkoły ( sekretarki) .
1) prowadzenie kancelarii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt;
2) przyjmowanie i rejestrowanie pism wchodzących i wychodzących;
3) rozsyłanie pism przychodzących zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w szkole;
4) wysyłanie korespondencji;
5) prowadzenie ewidencji i dokumentacji przebiegu nauczania tj. księgi ocen, arkuszy ocen;
6) bieżące załatwianie spraw uczniowskich, a w szczególności:
a) przygotowywanie i wydawanie legitymacji szkolnych i ich prolongata,
b) przygotowywanie zaświadczeń na potrzeby różnych instytucji,
c) występowanie o odpisy arkuszy ocen,
d) przygotowywanie odpisów arkuszy ocen,
e) sporządzanie i wydawanie duplikatów świadectw i innych dokumentów,
7) sporządzanie sprawozdań GUS i innych sprawozdań oświatowych w zakresie spraw
uczniowskich;
8) wprowadzanie wymaganych danych w SIO
9) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania;
10) zamawianie druków ścisłego zarachowania;
11) prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich pracowników szkoły;
12) prowadzenie rejestru spraw wojskowych;
13) wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych;
14) obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych;
15) przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji kandydatów do szkoły;
16) prowadzenie ewidencji i dokumentacji świadectw ukończenia szkoły;
17) zbieranie dokumentacji dotyczącej wszelkich form pomocy materialnej uczniom;
18) zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych;
19) dbałość o należyty porządek i ład na stanowisku pracy;
20) dbałość o należyty stan techniczny urządzeń znajdujących się w sekretariacie;
21) obsługa gości i interesantów dyrektora;
22) przestrzeganie i nadzorowanie obiegu dokumentów szkolnych;
23) przekazywanie akt do zakładowego archiwum;
24) prowadzenie archiwum szkolnego;
25) udzielanie informacji interesantom;
26) przestrzeganie Regulaminu Pracy i przepisów bhp i p/poż;
27) realizacja obowiązków pracownika samorządowego, zapisanych w § 20 Regulaminu Organizacyjnego;
28) wykonywanie doraźnych prac zlecanych przez dyrektora szkoły.
Typ jednostki:
StanowiskaAutor informacji: Magdalena Włodarczyk
Informację wprowadził: Magdalena Włodarczyk
Opublikowany dnia: 2018-01-15
Wprowadzony do BIP dnia: 2018-01-15
Zmian: 0