§ 25 Regulamin organizacyjny
1. Obowiązki sprzątaczki:
1) utrzymywanie czystości w przydzielonym rejonie sprzątania poprzez codzienne wykonywanie czynności:
a) wycieranie na wilgotno kurzy,
b) wietrzenie pomieszczeń,
c) zmywanie podłóg,
d) podlewanie i pielęgnowanie kwiatów,
e) uzupełnianie mydła w pojemnikach,
f) mycie i odkażanie sanitariatów,
g) przecieranie drzwi ,a w razie potrzeby mycie szyb.
2) zabezpieczenie pomieszczeń przed kradzieżą, włamaniem- zamykanie okien , drzwi;
3) sprzątanie okresowe podczas ferii, wakacji, przerw świątecznych obejmujące:
a) gruntowne porządki w wyznaczonych do codziennego sprzątania pomieszczeń : mycie okien, mycie i woskowanie podłóg, trzepanie dywanów, zmianę zasłon, firan i itp.;
4) wykonywanie poleceń sekretarza i dyrektora szkoły;
5) udział w szkoleniach bhp i p/poż oraz podnoszących kwalifikacje zawodowe;
6) przestrzeganie przepisów bhp i p/poż,;
7) przestrzeganie Regulaminu Pracy;
8) przestrzeganie obowiązków pracownika samorządowego, zapisanych w § 20;
Typ jednostki:
StanowiskaAutor informacji: Magdalena Włodarczyk
Informację wprowadził: Magdalena Włodarczyk
Opublikowany dnia: 2018-01-15
Wprowadzony do BIP dnia: 2018-01-15
Zmian: 0